Wij vertrouwen op de kwaliteit van onze producten en zijn alleen blij als u dat ook bent
Wanneer u, om wat voor reden dan ook, niet tevreden bent met het resultaat of de service die we bieden, storten we, zonder voorwaarden, het volledige aankoopbedrag – inclusief verzendkosten – terug. Lees onderstaande goed door, zodat u weet hoe dit in zijn werk gaat.
- Heeft u maar 1 pak besteld?
Dan mag u dit geopende pak gewoon houden! Neem contact op met onze klantenservice, zodat we uw geld kunnen terug storten. Doe dit door te bellen naar (+31) 010-307 6369 of stuur een e-mail naar [email protected]. Onze klantenservice is op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur geopend.
- Heeft u meerdere pakken besteld?
Dan ontvangt u het aankoopbedrag – inclusief verzendkosten- terug op het moment dat wij de nog ongeopende verpakkingen retour ontvangen hebben. Na ontvangst van uw retour zal onze klantenservice contact met u opnemen.
- De niet goed geld terug garantie geldt voor 1 pak. Heeft u slechts 1 pak geopend? Dan wordt het volledige aankoopbedrag terug gestort. Heeft u bijvoorbeeld 3 pakken besteld, en is slechts 1 daarvan nog ongeopend? Dan stuurt u dit ongeopende pak aan ons terug en ontvangt u uw geld terug voor 2 verpakkingen.
- Let op: voordeelboxen zijn binnen deze garantie uitgesloten.